« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک عنوان شد:
امام جمعه دیشموک گفت: جاده‌های ارتباطی بخش دیشوک به خصوص جاده ارتباطی به قلعه رئیسی و شهرستان کهگیلویه، نیمه کاره رها شده و بعد از حدود یک سال همچنان تعطیل بوده و تکمیل نشده است که این موضوع باعث اعتراض همیشگی مردم و رانندگان شده است.

امام جمعه دیشموک: تعطیلی پروژه‌های راهداری در بخش دیشموک صدای مردم را در آورده است | حجت الاسلام راوند: ورزشگاه دیشموک نیمه کاره رها شده و چمن ورزشگاه در حال تخریب است | درخواست امام جمعه دیشموک از نهادهای اطلاعاتی برای جلوگیری از انتصاب مدیران ضعیف

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی ماه مبارک رمضان، نزول قرآن در شب قدر بر قلب نازنین پیامبر اسلام است، اظهار کرد: ماه رمضان پیوند محکمی با قرآن دارد و باید به این هدیه الهی توجه ویژه و خاصی شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه ترفیع درجه و دریافت نشان فتاح فرماندهان کل سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در روز یکشنبه از طرف فرمانده کل قوا به خاطر عملکرد مطلوب این دو فرمانده در ارتقاء توان دفاعی کشور و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را افتخاری برای امنیت دفاعی کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی در غرب آسیا در منطقه پرتلاطم و حساس با خطرات و تهدیدات امنیتی فراوانی روبروست که ظهور این ناامنی‌ها را در کشورهای همسایه می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور نتیجه عملکرد مطلوب و مناسب نیروهای مسلح در ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بیان کرد: از زحمات نیروهای مسلح ارتش و سپاه پاسداران قهرمان و مهربان تشکر می‌کنیم و یقیناً مردم ایران قدردان زحمات این عزیزان هستند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان کنترل اشغالگران اسرائیلی بر بیت المقدس به خاطر حضور صدها هزار نفر مسلمان در نماز جماعت مسجد الاقصی و اماکن مقدس شدیدتر می‌شود، تصریح کرد: شاید حمله به رفح انجام شود حمله‌ای که کرانه باختری را در ماه مبارک رمضان منفجر خواهد کرد.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه طبق اعلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد ۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه وجود دارد که خدمات اولیه بهداشتی را نمی‌توانند دریافت کنند، ادامه داد: ۹۵ درصد زنان باردار و شیرده با کمبود شدید تغذیه مواجه هستند ولی نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری در خواب فرو رفتند و هیچ کدام به فریاد این مظلومان نمی‌رسند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات ام المومنین خدیجه کبری، گفت: خدیجه کبری ام المومنین نمونه بارز زنی قدرتمند و چند ساحتی است که نقش خانوادگی، همسری پیامبر، مادری، عبادت، ارتباط اجتماعی و تاجری قابل اعتماد را به خوبی ایفا کرده است و دین اسلام مدیون خدمات حضرت خدیجه کبری به دین است و ایشان همسری نمونه برای پیامبر و الگویی کامل برای همسرداری زنان مومنه و مسلمان است.

وی، بزرگترین تجارت حضرت خدیجه را تجارت با خدا دانست و گفت : (پیامبر خدا نیز در این باره می‌گوید هیچ مالی به من سود نبخشید آنگونه که ثروت حضرت خدیجه به من سود بخشید) و بنابر روایات پیامبر از اموال حضرت خدیجه برای کمک به آزادی بدهکاران و برای پیشبرد اهداف دین اسلام و کمک به یتیمان و بینوایان کمک می‌گرفت.

حجت الاسلام راوند با اشاره به مصادف شدن و همزمانی بهار بندگی و بهار طبیعت که مبنای بهترین حال است، عنوان کرد: باید مواظب باشیم این تعطیلات باعث بی‌احترامی به ماه مبارک رمضان نشود و هم مردم و هم مسئولین توجه کنند که به ماه رمضان و حرمت این ماه بی‌احترامی نشود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز تصریح کرد: مردم مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند و باید مسئولان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند تا هم رفاه حال مردم مورد توجه باشد و هم تامین و توزیع به موقع و عادلانه کالاها و خدما‌ت‌رسانی بهتر صورت گیرد تا انشالله در ایام نوروز نارضایتی در این زمینه نداشته باشیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به عزل و نصب‌های استانی، گفت: به خاطر ضعف مدیران استانی بیشتر مدیران توسط نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند و اکنون بعد از انتخابات هم بخاطر ضعف مدیران تغییرات دیگری توسط نمایندگان جدید اتفاق می‌افتد و عدم توجه به شایسته سالاری باعث بدبینی مردم به نظام اسلامی است و هر روز شاهد تشدید این ناکارآمدی‌ها هستیم.

حجت الاسلام راوند با اشاره به ضعف مدیریت حاکم بر شهرستان کهگیلویه و تعطیلی پروژه‌های راهداری در بخش دیشموک، عنوان کرد: جاده‌های ارتباطی بخش دیشوک به خصوص جاده ارتباطی به قلعه رئیسی و شهرستان کهگیلویه، نیمه کاره رها شده و بعد از حدود یک سال همچنان تعطیل بوده و تکمیل نشده است که این موضوع باعث اعتراض همیشگی مردم و رانندگان شده است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه تنها ورزشگاه دیشموک نیمه کاره رها شده و چمن این ورزشگاه در حال تخریب است و این شرایط اعتراض جوانان و جامعه ورزش را به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان به موضوع ورزش بخش دیشموک توجه بیشتری داشته و این ورزشگاه را هرچه زودتر درست کنند، همچنین از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و حافظان نظام اسلامی می‌خواهیم به مساله ضعف مدیران ورود کنند و جلوی بدبینی به نظام اسلامی را بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: